daneshmandA

علم و فناوری

daneshmandA

علم و فناوری

علم و فناوری

  • ۰
  • ۰

۱- نرم افزار Internet Download Manager

یکی از بی رقیب ترین نرم‌ افزار مدیریت دانلود است که تنها برای سیستم‌ عامل مایکروسافت ویندوز قابل استفاده‌ است. Internet Download Manager  با استفاده از از تکنولوژی چند ارتباطی، دانلودها را به چند قطعه تقسیم می‌کند تا عملیات دانلود سریع‌ تر انجام شود. IDM با برنامه‌های اینترنت اکسپلورر، اپرا، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم کار می‌کند. ای برنامه دارای ظاهری زیبا و جذاب، قابلیت زمان بندی، امکان خاموش کردن سیستم و قطع ارتباط بعد از اتمام دانلود و پشتیبانی از زبان شیرین فارسی می باشد. تنها نکته منفی این نرم افزار پولی بودن آن است، این موضوع باعث شده تا هر چند وقت یکبار کاربران به دنبال کرک جدید نرم افزار بگردند.

۲- نرم افزار Free Download Manager

Free Download Manager جزء قدیمیترین نرم افزارهای دانلود منیجر است که با این وجود از قدرتمندترین ها بحساب می آید. این نرم افزار هم با تقسیم کردن فایل دانلودی به چند بخش باعث افزایش سرعت دانلود می شود. از قابلیتهای این نرمافزار میتوان به دانلود از تورنت، زمانبندی شروع و پایان دانلود، نمایش اطلاعات فایل، دانلود ویدئو های فلش، بهینه سازی سرعت اینترنت، پشتیبانی از پروتکل بیت تورنت و… اشاره نمود. FDM یک نرم افزار رایگان است و قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را دارد که این نکته مهترین ویژگی است که میتوان برای آن نام برد.

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۱/۲۲
  • زهرا فرهادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی