daneshmandA

علم و فناوری

daneshmandA

علم و فناوری

علم و فناوری

  • ۰
  • ۰

1- بخش ریدینگ

اولین بخشی که شما در TOEFL iBT با آن مواجه می شوید، بخش ریدینگ است. همانطور که در بالا ذکر شد، مدت زمانی که این بخش طول می کشد، می تواند متفاوت باشد. بنابراین اگر هیچ سؤال تجربی دریافت نکنید، ریدینگ 60 دقیقه طول خواهد کشید و حاوی 36-42 سؤال است. اگر سؤالهای تجربی دریافت کنید، 80 دقیقه طول خواهد کشید و حاوی 48 تا 56 سوال است.

وظیفه اصلی شما این است که یک متن را بخوانید و به سوالات مربوط به آنها پاسخ دهید. هر متنی که در بخش ریدینگ مشاهده می کنید؛ طولانی است – معمولا حدود 700 کلمه – و شما سه یا چهار متن در مجموع خواهید دید (اگر شما چهار متن دریافت کنید، یکی از آنها آزمایشی خواهد بود).

متن ها با انواع موضوعات دانشگاهی، از تاریخ و هنر گرفته تا علوم و روانشناسی مطرح می شوند. هر متن نیز با 12 تا 14 سوال (یا یک «مجموعه سوالات») همراه است. در هر متن و سؤالات، زمان های تنظیم شده در اختیار تان قرار داده نشده است، بنابراین مهم است که زمان خود را به صورت عاقلانه مدیریت کنید.

ریدینگ ابتدا؛ به صورت نمره خام تصحیح می شود (به عنوان مثال، تعداد نمراتی که برای هر سؤال دریافت می کنید) و سپس به نمره مقیاس از 30 تبدیل می شود. نمره خوب در بخش ریدینگ بسته به جایی که شما درخواست پذیرش داده اید می تواند متفاوت باشد، اما به طور کلی هر چیزی بیش از 22 ( 50 درصد) می تواند خوب در نظر گرفته شود.

ادامه مطلب....

  • ۹۹/۰۴/۰۳
  • زهرا فرهادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی