daneshmandA

علم و فناوری

daneshmandA

علم و فناوری

علم و فناوری

  • ۰
  • ۰

 ریجستری ویندوز را میتوان به عنوان یک دیتابیس اطلاعاتی دانست که برای تنظیمات مربوط قطعات سخت افزاری ، نرم افزاری ، کاربران و تنظیمات مربوط به خود سیستم مورد استفاده قرار می گیرد. و در کل برنامه ای است که در اختیار کاربر قرار داده است تا بتواند در دستورات و مقدارهای registery تغییراتی را به دلخواه ایجاد کند. در ویندوز برای دنبال کردن وضعیت نرم‌افزارهای نصب‌شده، زمان نصب، نسخه‌ای که نصب شده و تنظیمات مربوط به اجرا کردن نرم‌افزارها، مسیر فایل‌های موردنیاز یا موقتی نرم‌افزارها و … نیز از Registry استفاده می‌شود. بنابراین اگر اشتباهی در رجیستری وجود داشته باشد، ممکن است یک نرم‌افزار سالم، اجرا نشود

۱-می‌توانید به منوی استارت رفته و عبارت regedit یا registry editor را جست‌وجو کنید و به نتایج توجه کنید، روی regedit.exe کلیک کنید تا اجرا شود.

۲- استفاده از کلید ترکیبی Windows + R‌ که بعد فشار دادن این کلیدترکیبی، پنجره‌ی Run ویندوز را مشاهده کرده و در آن عبارت regedit را وارد کنید و سپس Ok کنید.

۳- اگر میخواهید پوشه جدیددر یک فولدر ایجاد کنید باید روی فولدر مورد نظر کلیک راست کرده و سپس گزینه‌ی New و سپس Key را انتخاب کنید.

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۳/۳۰
  • زهرا فرهادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی