daneshmandA

علم و فناوری

daneshmandA

علم و فناوری

علم و فناوری

۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 ۱- اولین مرحله برای تغییر رمز این است که به این آدرس https://myaccount.google.com/ از ایمیلتان بروید یا از طریق ایمیلتان ادرس زیر را دنبال کنید:

۲- در قسمت Sign-in & security گزینه Signing in to Google را انتخاب کنید.

۳- در این مرحله صفحه ای برای شما باز می شود ، در قسمت Password & sign-in method بر روی Password کلیک کنید.

۴- در این مرحله گوگل از شما می‌خواهد که رمزتان را دوباره وارد کنید. رمزتان را وارد کرده و روی Sign in کلیک کنید.

۵- اینک شما وارد صفحه تغییر رمز می‌شوید. در قسمت New password یک رمز با طول ۸ یا بیشتر که بهتر است ترکیبی از اعداد و حروف باشد را وارد کنید. در قسمت Confirm new password رمز جدید را دوباره وارد کنید. در نهایت بر روی CHANGE PASSWORD کلیک کنید.

ادامه مطلب...

  • زهرا فرهادی
  • ۰
  • ۰

 ریجستری ویندوز را میتوان به عنوان یک دیتابیس اطلاعاتی دانست که برای تنظیمات مربوط قطعات سخت افزاری ، نرم افزاری ، کاربران و تنظیمات مربوط به خود سیستم مورد استفاده قرار می گیرد. و در کل برنامه ای است که در اختیار کاربر قرار داده است تا بتواند در دستورات و مقدارهای registery تغییراتی را به دلخواه ایجاد کند. در ویندوز برای دنبال کردن وضعیت نرم‌افزارهای نصب‌شده، زمان نصب، نسخه‌ای که نصب شده و تنظیمات مربوط به اجرا کردن نرم‌افزارها، مسیر فایل‌های موردنیاز یا موقتی نرم‌افزارها و … نیز از Registry استفاده می‌شود. بنابراین اگر اشتباهی در رجیستری وجود داشته باشد، ممکن است یک نرم‌افزار سالم، اجرا نشود

۱-می‌توانید به منوی استارت رفته و عبارت regedit یا registry editor را جست‌وجو کنید و به نتایج توجه کنید، روی regedit.exe کلیک کنید تا اجرا شود.

۲- استفاده از کلید ترکیبی Windows + R‌ که بعد فشار دادن این کلیدترکیبی، پنجره‌ی Run ویندوز را مشاهده کرده و در آن عبارت regedit را وارد کنید و سپس Ok کنید.

۳- اگر میخواهید پوشه جدیددر یک فولدر ایجاد کنید باید روی فولدر مورد نظر کلیک راست کرده و سپس گزینه‌ی New و سپس Key را انتخاب کنید.

ادامه مطلب...

  • زهرا فرهادی
  • ۰
  • ۰

 

۱- پاک کردن App Cache

در مدتی که شما از گوشی استفاده و روی آن برنامه نصب میکنید، برنامه ها بر روی App Cache گوشی شما رایت می شوند و باعث می شوند سرعت گوشی شما پاییت بیاید. شما میتوانید برای پاک کردن این قسمت از منوی Setting گوشی، Property را انتخاب و در این صفحه Cache هر برنامه ای را که میخواهید با فشار دادن کلید Clear Cache پاک کنید.> ولی بخاطر وجود برنامه های زیاد زمان زیادی را صرف پاک کردن می کند.برنامه App Cache Cleaner  یک اپلیکیشن رایگان است که با چند کلیک ساده Cache همه برنامه ها را پاک میکند فقط کافیست بعد از دانلود و نصب برنامه، آن را اجرا و گزینه Clear All را بزنید.با مرور زمان باز Cache برنامه ها پر می شود.شما میتوانید وارد تنظیمات برنامه شده و به آن زمان داده تا در یک مدت زمان مشخص و به طور خودکار Cache برنالمه ها را پاک کند.

۲- محدود یا غیر فعال کردن اطلاعات Background

بسیاری از برنامه هایی که با اینترنت کار میکنند مانند فیسبوک، توییتر و تمام این چنین نرم افزار ها، به محض باز کردن، شروع به ارسال و دریافت اطلاعات می‌کنند. اما مصرف اینترنت اپلیکیشن‌ها تنها در زمان باز بودن صورت نمی‌گیرد بلکه حتی زمانی که استفاده‌ای از آن‌ها نمی‌شود نیز از از اینترنت استفاده می‌کنند و نه تنها شارژ باتری را کم میکنند بلکه منابع سیستم را گرفته و گوشی شما را کند می کنند.

ادامه مطلب...

  • زهرا فرهادی
  • ۰
  • ۰

۱- کتاب official IELTS Practice Materials (نمونه سوالات آزمون)

مسلما یکی از بهترین کتاب های موجود برای آمادگی آزمون آیلتس می باشد که توسط موسسه معتبر British council Cambridgeاسترالیا منتشر شده است و از نوع نمونه سوالات آزمون آیلتس می باشد.

۲- کتاب واژگان ضروری Barron’s (واژگان مهم)

بخش مهمی از آزمون آیلتس لغات هستند. کتاب یکی از معروف ترین کتاب های آمادگی لغات برای آزمون آیتلس،لغات ضروری بارونز برای آزمون آیلتس است.
کتاب Barron’s essential words for the IELTS تمرینات گسترده ای را برای زبان آموزان در زمینه لغات و جملات انگلیسی فراهم می کند که در آن بر روی ۶۰۰ لغت پرکاربرد انگلیسی از دسته بندی های مختلف که به صورت دوره ای در آزمون های آیلتس آمده است،تاکید دارد. تقریبا تمام واژه های مهم آزمون در این کتاب وجود دارند.

ادامه مطلب...

 

  • زهرا فرهادی
  • ۰
  • ۰

۱- از بین رفتن خاصیت انتقال حرارت خمیر سیلیکون روی پردازنده است

این عامل باعث می شود که حرارت پردازنده را به هیت سینک و خنک کننده به درستی منتقل نشود. و در سیستم های قدیم این یک مسئله عادی است و به طور معمول پس از چند دقیقه کار عادی با سیستم، شاهد خاموش شدن ناگهانی آن خواهید بود. برای برطرف کردن این مشکل کافیست یک خمیر سیلیکون با کیفیت تهیه کنید، سپس درب کیس را باز کرده و خنک کننده پردازنده را از روی پردازنده جدا کنید. برای اینکه یاد بگیرید چطور خمیر سیلیکون را تعویض کنید ویدئوی زیر راببینید.

 ۲- کثیف بودن فن و گرمای بیش از حد

استفاده زیاد از سیستم باعث بالا رفتن درجه حرارت سیستم می شود که با صطلاح میگویند داغ میکند در این شرایط ذیگر فن خنک کننده وجود در سیستم نمیتواند پاسخگوی این مشکل باشد و به همین علت سیستم خنک کننده به طور اتوماتیک جریان بررق را قطع می کند. البته کثیف بودن فن های کیس، کارت گرافیک و فن های پردازنده می تواند دلیلی دیگر برای خاموش شدن ناگهانی سیستم باشد. گرد و غباری که در ب ین پره های فن جمع شده اند مانع این میشوند که هوا به خوبی گردش پیدا کند و در نتیجه تهویه هوا می شود و سیستم شما به علت داغ شدن پردازنده و قطعات داخلی خاموش می شود.

۳- مشکلات در سخت افزار کامپیوتر

مشکلات سخت افزاری از دلایل خاموشی ناگهانی سیستم های کامپیوتری به حساب می آیند. نقص در قطعه و یا حتی اشتباه در جایگذاری باعث عدم کارایی درست سیستم کامپیوتری می شود. در مواقعی که سیستم شما بدون هیچ علتی خاموش می شود تمامی موارد ذکر شده را با حوصله دنبال کنید.اگر به تازگی سخت افزاری را بر روی مادربرد نصب نکرده اید برای اطمینان از کارایی تک تک اجزا، قطعات بدون استفاده را تک تک از سیستم جدا کرده و مجددا سیستم را مورد آزمایش قرار دهید.

ادامه مطلب.. 

  • زهرا فرهادی
  • ۰
  • ۰

1- از فرهنگ لغت انگلیسی به انگلیسی استفاده کنید

از لغت نامه هایی که معانی کلمات را به زبان مادری شما توضیح می دهند (لغت نامه های دو زبانه) استفاده نکنید. به جای آنها از فرهنگ لغت انگلیسی به انگلیسی استفاده کنید. لغت نامه هایی که معانی کلمات را به انگلیسی  توضیح می دهند

وقتی شروع به استفاده از فرهنگ لغت انگلیسی به انگلیسی می کنید، ممکن است با این مشکل روبرو شوید:

شما کلمه ای را جستجو می کنید که آن را نمی شناسید.

تعریف کلمه A حاوی کلمات دیگری است که شما نمی دانید.

شما باید به دنبال معانی کلمات جدید باشید.

دلیل این مشکل این است که فرهنگ لغتی که شما استفاده می کنید خوب نیست؛ و کلمات دشوار را با کلمات ساده توضیح نمی دهد. اگر بیش از حد با این مشکل روبرو می شوید، باید یک فرهنگ لغت دیگر پیدا کنید.

من یک بار از یک برنامه فرهنگ لغت به نام WordWeb استفاده کردم. وحشتناک بود. هر وقت از آن استفاده می کردم، اغلب به مشکلی که در بالا اشاره کردم، بر می خوردم. بنابراین یک فرهنگ لغت دیگر پیدا کردم و از آن زمان تاکنون هیچ مشکلی نداشته ام. (در حال حاضر، من از  the Oxford Dictionaries website برای جستجوی کلماتی که نمی دانم استفاده می کنم.)

ادامه مطلب....

  • زهرا فرهادی
  • ۰
  • ۰

1-یک برنامه مطالعه متعادل ایجاد کنید

برای گرفتن نمره 7 یا بالاتر در آیلتس، باید روی دو چیز تمرکز کنید: استراتژی / آزمون تمرینی و تسلط عمومی. شما نمی توانید هیچ یک از این موارد را نادیده بگیرید. هر دو به یک اندازه مهم هستند.

 

در ایجاد برنامه مطالعاتی خود، به موارد زیر نیازخواهید داشت:

استراتژی ها و آزمون های تمرینی: دوره شما باید شامل استراتژی های یادگیری باشد (این استراتژی ها باید توسط یک فرد متخصص که به او اعتماد دارید ارائه شده باشند) .

تمرین هایی برای بهبود تسلط عمومی شما از جمله گوش دادن به پادکست ها با لهجه های مختلف، ملاقات با یک شریک مکالمه ای انگلیسی زبان برای تمرین مهارت صحبت کردن، خواندن NY Times یا روزنامه های سطح بالای دیگر و سایر فعالیتها که می توانند اعتماد به نفس شما را بالا ببرند.

برای آمادگی برای آیتلس هر روز یک ساعت خاص (2-3 ساعت به مدت 90 روز) مطالعه کنید.

فعالیت های آماده سازی روزانه خود را یادداشت کنید و مطمئن شوید که هر هفته روی تسلط عمومی و آماده سازی برای آزمون کار می کنید.

 

با نادیده گرفتن هر یک از این موارد، بعید به نظر می رسد که بتوانید نمره مورد نظر خود را بدست آورید.

ادامه مطلب....

  • زهرا فرهادی
  • ۰
  • ۰

۱- اپلیکیشن آموزش زبان فرانسه (محسن هنرمندی)

این برنامه که در حال حاضر فقط برای گوشی های اندروید موجود است واژگان و جملات را همراه با تلفظ شان به زبان فرانسه در اختیارتان قرار می دهد. به کمک برنامه آموزش فرانسه کلمات ابتدایی این زبان را به آسانی فرا بگیرید. این کلمات و اصطلاحات در چهار دسته بندی مختلف به همراه فایل صوتی تلفظ آنها آماده سازی شده اند و شروع خوبی برای یادگیری آموزش زبان فرانسه به شمار می روند.

۲- رزتا استون (محبوب ترین در دنیا)

سالهاست که Rosetta Stone یکی از محبوب ترین سیستم های یادگیری زبان است. پیش از این، برای نصب نرم افزار روی رایانه خود نیاز به خرید آن داشتید، اما اکنون می توانید برنامه Rosetta Stone را برای استفاده در تلفن همراه خود دانلود کنید. روزتا استون ۲۴ زبان مختلف را پوشش می دهد و البته فرانسوی یکی از محبوب ترین آنها است.

روشی که این نرم افزار استفاده می کند مبتنی بر غوطه ور شدن در زبان است، به این معنی که از همان ابتدا در معرض مکالمات واقعی قرار می گیرید و به جای اینکه همه چیز را به زبان اول خود ترجمه کنید، باید از غرایز خود برای شروع به یادگیری استفاده کنید. تولید کنندگان این نرم افزار ادعا می کنند که این روش فرایند یادگیری زبان را طبیعی تر و واقعی تر می کند.

برخی از ویژگی های این برنامه عبارتند از: فن آوری تشخیص گفتار و بازخورد برای کار روی تلفظ شما و همچنین بازی ها و سایر چالش ها برای سرگرم نگه داشتن شما در طی فرایند یادگیری.

ادامه مطلب....

  • زهرا فرهادی
  • ۰
  • ۰

۱- کلاسهای آنلاین موسسه ماهان (زبان عمومی)

قطعا بهترین موسسه از نظر ما در زمینه آموزش غیرحضوری زبان عمومی (از پایه یا از سطح متوسط) همین موسسه ماهان است. به طور کاملا تخصصی در زمینه آموزش مجازی زبان انگلیسی کار می کند و کلاسهای این موسسه نیاز به هیچ کتاب یا حضور در موسسه نمی باشد. هزینه کلاس ها عالی ست هر چند اساتید بهترین نیستند ولی نسبت به هزینه ای که می کنید کاملا قابل قبول است.

  • این موسسه تازه کار است ولی کاملا باکیفیت آموزش می دهد
  • هزینه کلاس ها عالی ست
  • پشتیبانی و تست های برگزاری فوق العاده منظم است
  • همه مجوزهای لازم از سازمانهای مربوطه را داراست
  • این موسسه را فقط برای زبان عمومی پیشنهاد می کنیم

۲- کلاسهای آنلاین موسسه هیراد (زبان عمومی)

هیراد کلاسهای آموزش آنلاین را برای همه سنین برگزار می کند. با همکاری دانشکده مجازی علوم پزشکی تهران دوره های مجازی آموزش زبان انگلیسی را تقریبا بصورت کامل آموزش می دهد. اگر دانشجو یا نوجوان هستید پیشنهاد می کنیم از این کلاسها استفاده نمایید. هر چند برای سنین کودکان یا برای آزمونهای تافل و آیلتس پیشنهاد نمی شود:

  • هزینه کلاس ها عالی ست
  • پشتیبانی و آزمون ها در حد متوسط و قابل قبول است
  • این موسسه را فقط برای زبان عمومی پیشنهاد می کنیم (برای بزرگسالان)
  • اساتید عالی نیستند ولی قابل قبول می باشند

ادامه مطلب...

  • زهرا فرهادی